Popis
Kryt motoru 1.5 HDI pro vozy Citroën, DS, FIAT, OPEL, Peugeot a TOYOTA
Kryt motoru 1.5 HDi je určen pro moderní motory koncernu PSA Stellantis a Toyota a slouží jako horní plastové zakrytování motoru. Zlepšuje estetiku motorového prostoru, tlumí hluk motoru a chrání horní část agregátu a elektroinstalaci před nečistotami, prachem a drobnými úkapy kapalin.
Výrobce: PSA / CITROËN / PEUGEOT
Model: motor 1.5 HDi (BlueHDi) – dle konkrétní aplikace u značek Citroën, DS, Fiat, Opel, Peugeot, Toyota
Kódy produktů: 9836650880
Další čísla: mohou se vyskytovat drobné varianty suffixů dle roku výroby a značky, vždy je však zásadní shoda s číslem 9836650880 vyraženým nebo vytištěným přímo na dílu
Tento kryt motoru se používá u vozů s naftovým motorem 1.5 HDi/BlueHDi, typicky u modelů jako Citroën Berlingo III, Citroën C3 III, Citroën C4 II, Citroën C4 Picasso II, Peugeot 308 T9, Peugeot Partner III, Peugeot Rifter a příbuzných modelů dalších značek (DS, Fiat, Opel, Toyota) vybavených stejným motorem. Vždy jde o použitý originální díl z demontáže, který tvarově a uchycením odpovídá sériové montáži.
Kryt je konstruován pro upevnění na horní část motoru pomocí plastových úchytů nebo gumových silentbloků. Správně nasazený kryt omezuje přenos vibrací do karoserie, snižuje hlučnost v kabině a pomáhá udržovat motorový prostor přehlednější a čistší, což ocení automechanici při následných opravách a servisu.
Doporučení k montáži:
– Před montáží zkontrolujte, zda je číslo dílu 9836650880 shodné s původním krytem z vašeho vozu.
– Zkontrolujte stav upevňovacích čepů, silentbloků a držáků na motoru; poškozené nebo chybějící prvky vyměňte, aby kryt pevně seděl a nevznikaly nežádoucí vibrace či pazvuky.
– Před nasazením krytu očistěte horní část motoru od hrubých nečistot, aby se pod krytem nehromadil prach a olej.
– Kryt nasazujte rovnoměrně shora, nejprve ho srovnejte podle vodicích prvků a poté jemným tlakem rukou dotlačte do zajišťovací polohy na všechny úchyty. Nepoužívejte hrubou sílu ani páčení nástroji, abyste nepoškodili plastové packy nebo gumové uložení.
– Po montáži krátce nastartujte motor a zkontrolujte, že kryt nikde nedrnčí, nedotýká se rotujících částí ani výfukových komponent s vysokou teplotou.







