Popis
Rezonátor sání vzduchu 1.4 VTI 70 kW 8FS pro vozy Peugeot Citroen
Rezonátor sání vzduchu 1.4 VTI 70 kW 8FS je důležitou součástí sacího systému motoru, která pomáhá optimalizovat proudění vzduchu do motoru a snižovat hlučnost sání. Správně fungující rezonátor přispívá k plynulejšímu chodu motoru, lepší reakci na plyn a může mít pozitivní vliv i na spotřebu paliva. Tento díl je určen pro vozy Citroën a Peugeot vybavené benzinovým motorem 1.4 VTI 70 kW s označením 8FS.
Výrobce: PSA Citroën Peugeot
Model: motory 1.4 VTI 70 kW (8FS) ve vybraných modelech Citroën a Peugeot
Kódy produktů: 9683339380, 1436Q7, 1436V3
Další čísla: může se vyskytovat i pod navazujícími nebo alternativními katalogovými čísly v rámci skupiny PSA
Typ dílu: rezonátor sání vzduchu
Umístění: sací soustava motoru, mezi sáním a vzduchovým filtrem / potrubím
Určeno pro motorizaci: 1.4 VTI 70 kW (kód motoru 8FS)
Stav: použitý autodíl z demontáže
Typické použití je u vozů segmentu malých a kompaktních hatchbacků či MPV, kde motory 1.4 VTI patří mezi rozšířené pohonné jednotky. Kvalitní stav rezonátoru je důležitý zejména tam, kde se klade důraz na kulturu chodu motoru, rovnoměrný nárůst výkonu a minimalizaci nežádoucího hluku sání.
Možná použití (orientačně podle štítků a motorizací):
Citroën C3 II
Citroën C3 Picasso
DS3
Peugeot 207
Peugeot 208
Před montáží je vhodné zkontrolovat shodu katalogových čísel s původním dílem a fyzické provedení (tvar, úchyty, průměr napojení hadic a potrubí). Správné sladění rezonátoru se sacím potrubím zajišťuje těsnost systému a správnou funkci měření nasávaného vzduchu.
Doporučení k montáži:
– Montáž provádějte na vychladlém motoru, aby nedošlo k poškození plastových dílů nebo zranění.
– Před demontáží starého dílu si poznamenejte nebo vyfoťte uspořádání sání, hadic a držáků, abyste nový díl usadili přesně stejně.
– Zkontrolujte všechny přípojné plochy, hadice a spony – opotřebené nebo popraskané hadice či poškozené spony je vhodné rovnou vyměnit.
– Dbejte na správné usazení těsnicích ploch, aby sání bylo zcela těsné a nedocházelo k přisávání falešného vzduchu.
– Po montáži zkontrolujte, zda rezonátor nikde nedrhne o karoserii nebo jiné komponenty a je pevně uchycen ve všech držácích.
– Po nastartování motoru poslouchejte případné neobvyklé zvuky sání a vizuálně překontrolujte, zda nedochází k úniku vzduchu v místech spojů.
Použitý originální díl z vozů Citroën a Peugeot je vhodnou volbou pro automechaniky i domácí kutily, kteří hledají funkční a cenově výhodné řešení opravy sací soustavy u motorů 1.4 VTI 70 kW 8FS. Díky přesnému originálnímu provedení je zajištěna kompatibilita uchycení, průřezů a celkového uspořádání sacího systému.







