Popis
Přívodní trubka k třetímu a čtvrtému válci
Pro RAIL 1.4 HDI 16V 8HY
Originální vysokotlaká palivová trubka (RAIL) pro 3. a 4. válec – 1.4 HDi 16V (8HY/DV4TED4) – Citroën/Peugeot – OE 1570F7 (1570.F7, NFP)
Hledáte spolehlivou náhradu za poškozené vysokotlaké potrubí common rail? Tento originální díl PSA s číslem 1570F7 je určen pro přívod nafty z RAIL lišty ke vstřikovačům 3. a 4. válce u motorů 1.4 HDi 16V (kód 8HY/DV4TED4). Jde o kvalitní OE komponent, který přesně pasuje, udrží tlak a pomůže vyřešit úniky paliva i nepravidelný chod.
Klíčové výhody
– OE kvalita PSA: správná délka, tvar a dosedací kužely pro těsnost bez zásahů
– Přesná kompatibilita pro 1.4 HDi 16V 8HY (DV4TED4) – bez nutnosti úprav
– Náhrada za již nevyráběný díl (NFP) – originál, který se dnes těžko shání
– Ideální pro profesionální opravy i domácí servis
Technické informace
– Označení výrobce: PSA Citroën/Peugeot
– Číslo dílu (OE): 1570F7 / 1570.F7 (NFP)
– Určení: přívodní vysokotlaká trubka z common rail k vstřikovačům 3. a 4. válce
– Motor: 1.4 HDi 16V 66 kW – kód 8HY (DV4TED4)
– Palivový systém: Common Rail (diesel)
– Pracovní prostředí: vysoký tlak (typicky až cca 1600 bar)
– Materiál: přesná ocelová trubka se šroubením s kuželovým sedlem
– Stav: použitý originální díl, běžné provozní stopy, bez zjevných deformací závitů/dosedacích ploch (viz foto)
Kompatibilita
– Citroën C3 s motorem 1.4 HDi 16V 8HY (DV4TED4)
– Peugeot 1007 s motorem 1.4 HDi 16V 8HY (DV4TED4)
Poznámka: Vždy ověřte kompatibilitu podle VIN a kódu motoru; jen pro varianty 16V (8HY), neplést s 8ventilovými 1.4 HDi.
Kdy tento díl měnit
– Stopy nafty kolem matic nebo na hlavě válců/rail liště
– Zhoršené starty, nepravidelný volnoběh, klesající tlak railu
– Viditelné praskliny, plošky od klíče, zkroucení či deformace trubky
Montážní doporučení
– Montujte v naprosté čistotě; nečistoty v systému Common Rail způsobují vážné závady
– Trubku nepřekrucujte ani neohýbejte; dosedací kužely a závity musí být čisté a nepoškozené
– Dotahujte dle servisní dokumentace výrobce; obvyklý rozsah u CR potrubí bývá cca 23–25 Nm (řídí se konkrétní specifikací PSA)
– Nepoužívejte těsnicí pasty ani pásky; těsní kužel–kužel
– Po montáži proveďte test těsnosti a zkušební jízdu, případně kontrolu korekcí vstřiků
Co kupujete
– 1× originální přívodní trubku RAIL k 3. a 4. válci pro 1.4 HDi 16V (OE 1570F7)
– Reálný stav a provedení viz fotografie produktu
Hledaná klíčová slova (SEO)
– Trubka RAIL 1.4 HDi 16V, vysokotlaká palivová trubka common rail, přívodní potrubí vstřikovač 3. a 4. válec, Citroën C3 1.4 HDi 8HY, Peugeot 1007 1.4 HDi 8HY, PSA 1570F7, 1570.F7, OE, originál, NFP
Tip pro rychlou kontrolu: Pokud máte 1.4 HDi s kódem motoru 8HY (DV4TED4) a hledáte trubku k válci 3 a 4, OE 1570F7 je správná volba. Ověřte si prosím číslo dílu a VIN před objednáním.







