Popis
Třícestné relé chlazení pro vozy CITROEN PEUGEOT
S kusem kabeláže
Relé s kabeláží Citroën Peugeot 9662570880 6500EJ je třícestné relé chlazení vhodné pro širokou škálu vozů PSA. Jedná se o originální elektro součástku s kusem kabeláže, která slouží k ovládání ventilátorů chladiče a správnému řízení teploty motoru. Správně funkční relé chlazení je zásadní pro spolehlivé chlazení motoru, omezení přehřívání a tím i pro dlouhou životnost motoru a dalších souvisejících dílů.
Tento díl je často vyhledáván podle produktových čísel, proto uvádíme detailní technické informace:
Výrobce:
PSA – Citroën / Peugeot
Model:
Vhodné zejména pro vybrané modely Citroën a Peugeot, například:
– Citroën C5
– Citroën Xsara Picasso
– Peugeot 3008 I
– Peugeot 308
– Peugeot 5008 I
Kódy produktů:
– 9662570880
– 6500EJ
Další čísla:
Čísla mohou být uváděna i s mezerami či bez, případně v kombinaci s dalšími interními označeními PSA na štítku relé nebo kabeláže.
Relé je dodáváno s kusem kabelového svazku, což usnadňuje náhradu původního dílu a minimalizuje nutnost dodatečného pájení či úprav instalace. To je výhodné zejména pro automechaniky a domácí kutily, kteří potřebují rychlou, funkční náhradu původního relé chlazení bez složitých úprav elektroinstalace.
Doporučení k montáži:
– Před montáží vždy odpojte baterii vozidla, abyste předešli zkratům a poškození elektroinstalace.
– Zkontrolujte stav konektorů a kabeláže, případně odstraňte korozi a nečistoty z kontaktů.
– Dodržujte původní vedení kabeláže podle originální instalace, aby nedošlo k odírání vodičů nebo jejich přehřívání v blízkosti výfuku či motoru.
– Relé upevněte do původního držáku nebo na pevný podklad tak, aby nebylo vystavené nadměrným vibracím a vlhkosti více, než je nutné.
– Po montáži zkontrolujte funkci ventilátorů chladiče při běžném chodu motoru i při vyšší zátěži (např. po zahřátí motoru), zda relé správně spíná jednotlivé stupně chlazení.
Použití originálního relé s odpovídajícím kódem 9662570880 / 6500EJ je klíčové pro správnou funkci chladicího systému, plynulý provoz motoru a snížení rizika nákladných oprav způsobených přehříváním.







