Popis
Přívodní trubka k prvnímu a druhému válci
Pro RAIL 1.4 HDI 16V 8HY
Originální vysokotlaká palivová trubka Common Rail pro 1. a 2. válec – Citroën/Peugeot 1.4 HDi 16V (motor 8HY, DV4TED4). Jedná se o použitý, plně funkční OEM díl, ideální pro profesionální opravy i domácí servis, když potřebujete přesný tvar, správné šroubení a 100% dosedací plochy bez netěsností.
Hlavní přínosy
– OEM kvalita a přesná geometrie – správné napojení na rail i vstřikovače, bez pnutí
– Spolehlivost v systému s vysokým tlakem (Common Rail) – kovové kuželové těsnící sedlo
– Úspora času při opravě – díl připravený k montáži, žádné dodatečné úpravy
Technické informace
– Určení: přívodní trubka z railu ke vstřikovačům 1. a 2. válce
– Motor: 1.4 HDi 16V, kód 8HY (DV4TED4)
– Systém: Common Rail (vysokotlaké palivové vedení)
– Konstrukce: přesně tvarovaná ocelová trubka, kuželová šroubení pro OEM rail/vstřikovače
– Stav: použitý originální díl, viz foto; bez viditelných deformací nebo prasklin
– PSA status: NFP (výrobcem již nevyráběno) – vhodné jako náhrada za ukončený díl
Kompatibilita
– Citroën C3 1.4 HDi 16V 8HY
– Peugeot 1007 1.4 HDi 16V 8HY
Pozn.: Vždy porovnejte podle VIN a OE čísla níže.
Čísla dílů (pro vyhledávání/ověření)
– OE PSA: 1570F6, 1570.F6
– Označení: přívodní trubka RAIL – válec 1+2
– Klíčová slova: palivová trubka vstřikování, vysokotlaké potrubí, Common Rail 1.4 HDi 16V 8HY
Doporučení k montáži
– Montáž svěřte odborníkovi – jedná se o vysokotlaký palivový okruh.
– Dodržte čistotu, neohýbejte trubku a nepřetěžujte šroubení; dotahujte na moment dle výrobce.
– Po montáži proveďte test těsnosti a vizuální kontrolu za chodu.
– Zkontrolujte stav držáků a úchytů vedení, případně vyměňte.
Proč zvolit tento díl
– Originální tvar i sedla zaručují správné usazení a minimalizují riziko netěsností.
– Nahradí těžko dostupný, ukončený díl 1570F6 u motorů 1.4 HDi 16V.
Hledáte “trubka vstřikování 1.4 HDi 16V 8HY”, “vysokotlaká trubka rail 1570F6” nebo “palivové potrubí Common Rail Citroën/Peugeot”? Toto je správný díl pro válec 1 a 2.







