Vstřikovací čerpadlo 1.4 HDI 16V 8HY Delphi 9643567280 9652615680

3 025,00 

PSA CITROEN PEUGEOT
9643567280 9652615680 1920ET 1921N2
R9042Z021A

1 skladem

Popis

Vstřikovací čerpadlo 1.4 HDI 16V 8HY 8HV Delphi CITROEN PEUGEOT
S regulátorem paliva,  bez řemenice

Hledáte spolehlivé vysokotlaké čerpadlo paliva pro 1.4 HDi 16V? Tento použitý originální díl Delphi pro motory PSA 8HY/8HV (DV4TED4) je určen pro systémy common rail a je ideální náhradou při problémech s tlakem na railu, těžkých startech nebo chybových kódech souvisejících s palivovým tlakem.

Klíčové výhody
– Originální Delphi vysokotlaké čerpadlo (common rail) pro 1.4 HDi 16V
– S osazeným regulátorem množství paliva/IMV, bez řemenice (přehodíte z původního dílu)
– Ověřená kompatibilita s motory 8HY a 8HV používanými v Citroën a Peugeot
– Vhodné pro vyhledávání podle OEM a Delphi čísel

Kompatibilita a použití
– Motory: 1.4 HDi 16V 8HY, 8HV (DV4TED4; výkon obvykle cca 66 kW)
– Značky a modely: především Citroën C3 a Peugeot 1007 s uvedenými motory; může pasovat i na další vybrané modely PSA s motory 8HY/8HV. Vždy ověřte podle čísla dílu a tvaru/uchycení.
– Typ systému: Delphi common rail

Čísla dílů (pro ověření shody)
– PSA/OEM: 9643567280, 9652615680, 1920ET, 1921N2
– Delphi: R9042Z021A
Shodu vždy potvrďte porovnáním čísla na štítku čerpadla a vizuálním srovnáním konektorů a držáků.

Technické informace
– Typ: Vstřikovací vysokotlaké čerpadlo paliva (HP pumpa) pro common rail
– Výrobce: Delphi
– Regulace: integrovaný regulátor množství paliva (IMV) – 2pin konektor
– Tlaková soustava: navrženo pro tlaky common rail používané u 1.4 HDi 16V (typicky až cca 1350–1600 bar v závislosti na aplikaci)
– Pohon: řemenicí (není součástí – nutno použít vlastní)
– Palivo: nafta (Diesel)
– Elektronika: obvykle nevyžaduje kódování ani párování řídicí jednotkou; po montáži doporučeno vymazání adaptací/diagnostická kontrola hodnot tlaku

Balení/obsah
– Vysokotlaké čerpadlo Delphi
– Osazený regulátor paliva (IMV)
– Bez řemenice a bez montážních šroubů

Typické projevy závady, kdy díl pomůže
– Těžké starty za tepla i za studena, případně úplná nemožnost nastartovat
– Nízký tlak na railu, kolísání tlaku; nouzový režim
– Chybové kódy např. P0087, P0089, P0191 (orientačně)
– Nepravidelný chod motoru, zhasínání při přidání plynu

Doporučení k montáži
– Před montáží důkladně vyčistěte palivovou soustavu; zkontrolujte přítomnost pilin/opotřebení v systému
– Vždy vyměňte palivový filtr a zkontrolujte stav návratových hadic a těsnění
– Po montáži správně odvzdušněte nízkotlakou část palivové soustavy
– Dotahovací momenty a postupy dodržujte dle servisní dokumentace výrobce
– Pokud přehazujete řemenici, zkontrolujte její stav a vyosení

Poznámka ke stavu
– Jedná se o použitý originální díl. Stav a drobné kosmetické opotřebení odpovídá běžnému provozu. Pro přesné posouzení porovnejte fotografie/štítek a vaše původní čerpadlo.

Jak správně ověřit kompatibilitu
– Nejjistější je porovnat OEM/Delphi čísla: 9643567280, 9652615680, 1920ET, 1921N2, R9042Z021A
– Zkontrolujte konektory, uchycení a polohu palivových přípojek
– Řiďte se kódem motoru (8HY/8HV) a typem systému Delphi common rail

Hledané výrazy (SEO)
Vstřikovací čerpadlo 1.4 HDI 16V, vysokotlaké čerpadlo paliva Delphi, HP pumpa Citroën Peugeot 8HY 8HV, R9042Z021A, 9643567280, 9652615680, 1920ET, 1921N2, čerpadlo common rail 1.4 HDi C3, 1007.

Tento díl je vhodný pro automechaniky i domácí opraváře, kteří potřebují rychle a spolehlivě vrátit motor 1.4 HDi 16V do kondice s originálním čerpadlem Delphi.

Další informace

Hmotnost 5 kg
Rozměry 30 × 20 × 20 cm
Sklad

2435-AJ7_K6