Snímač teploty nafty 1.4 HDI 16V Citroën Peugeot 9306-010A 9306Z010 1920FH

1 815,00 

PSA CITROEN PEUGEOT
9306-010A  9306Z010 1920FH NFP

1 skladem

SKU: 4049-N14_K25 Kategorie: , , Štítky: ,

Popis

Snímač teploty paliva pro motory 1.4 HDI 16V 66kw 8HY CITROEN PEUGEOT

Hledáte spolehlivé čidlo teploty paliva pro 1.4 HDi 16V? Tento použitý originální snímač teploty nafty je určen pro motory DV4TED4 (8HY) o výkonu 66 kW a řeší typické závady spojené s nesprávným měřením teploty paliva. Díky přesným OE kódům jej snadno dohledáte a spolehlivě nahradíte původní, již nevyráběný (NFP) díl.

Pro koho je díl určen
– Automechanici a domácí kutilové, kteří potřebují rychle a jistě nahradit vadné čidlo teploty paliva na motorech 1.4 HDi 16V (DV4TED4, 8HY).
– Ideální tam, kde je prioritou funkční originální díl a kompatibilita podle OE čísla.

OE/OEM čísla (pro snadné vyhledání a záměnu)
– PSA OE: 1920.FH (1920FH) – stav NFP (ukončená výroba)
– OEM/alternativy: 9306-010A, 9306.Z010 (9306Z010)

Kompatibilita motorů a vozů
– Motor: 1.4 HDi 16V 66 kW – DV4TED4 (kód 8HY)
– Typicky vozy:
– Citroën C3 1.4 HDi 16V (8HY)
– Peugeot 1007 1.4 HDi 16V (8HY)
– Poznámka: U PSA se díl vždy ověřuje dle VIN a OE čísla. Pokud máte pochybnosti, porovnejte čísla na vašem starém senzoru nebo nás kontaktujte s VIN.

Co snímač dělá a kde bývá
– Funkce: Měří teplotu nafty (paliva) pro řídicí jednotku motoru, která podle toho upravuje dávkování a předvstřik.
– Umístění: U motorů 1.4 HDi 16V je snímač nejčastěji integrován v tělese palivového filtru nebo na palivové větvi podle konkrétní varianty. Vždy vizuálně porovnejte tvar a konektor.
– Typ: NTC snímač, 2vodičový, referenční napájení z ECU 5 V, výstup odpor/teplota.

Typické příznaky vadného čidla teploty paliva
– Zhoršené starty za tepla nebo studena, kolísání volnoběhu
– Zhoršený výkon, vyšší spotřeba, občasný nouzový režim
– Chybové kódy v ŘJ: P0180, P0181, P0182, P0183 (obvod/rozsah/nízké-vysoké napětí snímače teploty paliva)

Technické informace a ověření
– Konektor: 2pólový (PSA)
– Princip: NTC – odpor klesá s rostoucí teplotou; lze před montáží rychle ověřit ohmmetrem (změna odporu při ohřevu)
– Kompatibilitu nejlépe potvrdíte shodou OE čísel (1920.FH / 9306-010A / 9306Z010) a porovnáním konektoru/tvaru.

Montážní doporučení
– Před výměnou odpojte baterii a odlehčete palivový okruh dle servisních postupů.
– Vyčistěte sedlo snímače, zkontrolujte těsnění/O-kroužek (vyměňte, pokud je ztvrdlý).
– Po montáži vymažte chybové kódy, případně proveďte základní nastavení/adaptace v ŘJ.
– Zkontrolujte těsnost palivového systému a ověřte hodnotu teploty paliva v diagnostice (měla by dávat smysl vůči teplotě okolí).

Stav a původ
– Použitý originální díl PSA, viz OE označení. Stav odpovídá použití, plně funkční. Fotografie/označení na dílu doporučujeme porovnat s vaším starým senzorem.

Proč zvolit právě tento díl
– Originální PSA řešení pro 1.4 HDi 16V (8HY)
– Rychlá diagnostika a náhrada vadného senzoru, stabilní chod motoru
– Perfektní volba tam, kde je nový díl již NFP (1920.FH)

Klíčová slova pro vyhledávání
snímač teploty nafty, čidlo teploty paliva, fuel temperature sensor, Citroën C3 1.4 HDi 16V 8HY, Peugeot 1007 1.4 HDi 16V 8HY, 1920.FH, 1920FH, 9306-010A, 9306Z010, DV4TED4, PSA originální díl

Obsah balení
– 1x snímač teploty paliva dle popisu (bez montážního materiálu, pokud není uvedeno jinak)

Poznámka: U PSA bývá více provedení podle roku výroby a motoru. Před objednáním vždy zkontrolujte OE číslo na vašem původním dílu nebo kompatibilitu přes VIN.

Další informace

Hmotnost 0,4 kg
Rozměry 20 × 20 × 10 cm
Sklad

4049-_K25